دانلود آهنگ جدید مهدی احمد وند بنام نام عشق + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مهدی احمد وند بنام نام عشق + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مهدی احمد وند بنام نام عشق + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مهدی احمد وند بنام نام عشق + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مهدی احمد وند بنام نام عشق + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مهدی احمد وند بنام نام عشق + متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید مهدی احمد وند بنام نام عشق + متن آهنگ
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
کسب درآمد از پاپ آپ با پاپ آپ می
دانلود آهنگ جدید مهدی احمد وند بنام نام عشق + متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید مهدی احمد وند بنام نام عشق + متن آهنگ

 

 

دلتنگتم باز دوباره و پَر پَر زدم از وقتی رفتی عشقم
آره عشقم
از بس بهت گفت عشقم جز تو دنیا فهمید تو عشقمی عشقم
آره عشقم…
عاشق شدم بیشتر از قبل دلتنگتم دل نکن از من عشقم
عشقم
عشقم به موندن بدون تو عادت نکردم عادتم شده عشقت
عشقم

همه جا تاریکه از وقتی رفتی برگرد
نمی‌دونم چجوری دل با دوریت سَر کرد
سر تو دنیا انگار با دل من لَج کرد
تو که رفتی همه چی بد شد دوباره برگرد
آره بگو دوست دارم آره
بگو هستی
حال شب و روزم گریه داره
بگو هستی
داره دل من تنگ میشه آره
بگو هستی
آرامش من بی تو آزاره
بگو هستی


دانلود با کیفیت 320 و حجم:8.90

دانلود

 

دانلو با کیفیت 128و حجم :3.71

دانلود

 



تعداد بازديد : 2573
پنج شنبه 28 اسفند 1393 ساعت: 16:56
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران